Sunday, June 27, 2010

broga..

assalamualaikum kwn2..pg td plan nk tgk sunset di Broga Hills.tp..disbbkn ujan..kami pon m'buat keputusan menunggu sunset di mcd kajang.hahahhahaah... (^-^) around 7 something brula start mendaki.mule2..sy sgt sempot...penat n rse nk pitam.yelah..hiking is not equal to me..but..it's my 1st shot..n sgt m'banggekn.time kt utan je cm rse nk pitam.maybe sbb that place yg cm sempit n kurg oksigen..(hello..!! pokok kiri knn kot..). by the time smpi 1st peak...yeah..!! sy sgt t'uja n kdg2 t'cepat dr kwn2 yg laen.akhirnya digelar 'BDK BATU' hanya disbbkn menanti mereka di atas batu. =) port best atas batu sbb leh tgk view. this is the 1st peak...


bile smpi je kt cnie..tros rse TERUJA..!! subhanaALLAH...cnteknye..rse cm nk baring pastu tgk je view kt ctu. ohhh...there are so many people also..kdg2 kne tggu diorg nk naek..pastu bru kte naek. not to mentioned yg taking pictures time hiking.. =) then..we made to the top around 9 o'clock..there are pictures to show off. =) terase xbest klu xkongsi kehebatan sang PENCIPTA.


No comments:

Post a Comment